,
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شهدای لاهیجان
این وبلاگ در باره معرفی شهیدان محمدرضا و محمدجواد حامدی نوشته شده است . و نیز معرفی دیگر شهدای لاهیجان از استان گیلان را مشاهده خواهید نمود.

عطر خوشبوی رمضان از پنجره ملکوتی شعبان
ارسال در تاریخ یادداشت ثابت - دوشنبه 92 تیر 18 توسط m-alinejad

گردش ماه بار دیگر ما را در آستانه حلول ماه مبارک رمضان قرارداد. با ورود به ماه رمضان عبادت خاص این ماه نیز در اذهان تداعی می شود. از اینرو ماه رمضان را ماه روزه نیز گفته اند. همچنین چون بنا به روایات مصداق صبر در قرآن روزه دانسته شده است (1)، آن را ماه صبر نیز گفته اند.(2) ماه خدا و ماه میهمانی الهی از دیگر اسامی است که به اعتبارهای مختلف به این ما عزیز داده شده است .بهترین و پرفیض ترین عبادت در بهترین ایام و لیالی اوقات ، موجبات رشد و تعالی انسانها و دستیابی به قرب الهی را آسانتر می سازد و از مصادیق نور علی نور محسوب می شود.ر

ادامه مطلب...


ماه شعبان المعظم
ارسال در تاریخ یادداشت ثابت - یکشنبه 92 خرداد 20 توسط m-alinejad

ماه شعبان ماه رحمت الهی است، ریزش آبشار رحمت، مغفرت و بخشش الهی بر وجود بندگان،‌ تیرگی گناه از قلب و روحشان می‌شوید و در گلزار عشق و عبادت، عطر الهی را با نسیم جان استشمام می‌کنند.

ماه شعبان

ادامه مطلب...


استفاده از علائم گروه‏هاى منحرف
ارسال در تاریخ یادداشت ثابت - چهارشنبه 91 بهمن 26 توسط m-alinejad

اخیراً استفاده از آرم‏ها و نمادهاى گروه‏هاى منحرف از جمله شیطان‏پرستان، رپ و هوى متال در برخى از مناطق شهر در بین جوانان پسر به‏ویژه گروه‏هاى سنى هجده تا سى‏ساله افزایش محسوسى یافته است.

شیطان

 به جز علائم این گروه‏ها، استفاده از علائم گروه‏هاى دیگرى از جمله گروه‏هاى منحرف جنسى نظیر Play boy و گردنبند صلیب به صورت محدود در بین جوانان پسر مشاهده مى‏شود. استفاده از گردنبند صلیب در قشر جوان به‏خصوص در بین جوانان در حال رشد است.

ادامه مطلب...


طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
قالب وبلاگ مرجع راهنمای وبلاگ نویسان